Sorry, sorry, duizendmaal sorry.

Klanttevredenheid is een obsessie voor ons, wij doen alles om onze klanten tevreden te houden. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van het te laat leveren of een andere klacht. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

We lossen uw klacht graag direct op. Dat lukt het snelst wanneer u telefonisch contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, mail en WhatsApp.

 

Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met u oplossen.

Helaas, ook wij zijn mensen en maken natuurlijk wel eens fouten. Sorry alvast! Misschien ben je niet tevreden over de jacuzzi of accessoires of is de garantieprocedure niet correct uitgevoerd. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij daar direct graag iets aan doen. Wij willen uw klacht natuurlijk zo snel mogelijk met u oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkst is het om een mailtje te sturen naar info@opblaasbaarjacuzzi.be. Wil je liever iemand persoonlijk spreken, dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen ten alle tijden proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.